zondag 2 juni 2019

Mijn eigen boek...

Mijn eigen boek...

Beste Lezers,
Naast blogtekstjes voor de Zelfvoorzieningsbijbel schrijf ik nog andere dingen...
Mag ik jullie ajb mijn eigen boek, De Tragedie van Swerthout-Wittebeek, als leestip suggereren?
"De Tragedie" is een — spannende — historische roman, gebaseerd op het oorlogsdrama van Meensel-Kiezegem.
Info en de korte inhoud kan je hier vinden:
https://www.leuvenleest.be/leestip/een-oorlogsdrama-dat-je-niet-loslaat
Dit jaar is het vijfenzeventig jaar geleden dat het drama plaatsvond — ter gelegenheid van die speciale herdenking zal er komende augustus een nieuw museum geopend worden:
https://museum44.be
Ik hoop met mijn roman het historische oorlogsdrama opnieuw onder de aandacht te brengen, o.a. door dit tekstje. Ik zeg erbij dat de voorraad bij sites als bol en libris helaas momenteel op is. Mogelijks kan je het boek bij je lokale boekhandel nog vinden/bestellen, of in je lokale bibliotheek. Op de site van mijn uitgever kan je het nog wel bestellen, zowel e-books als fysieke exemplaren, en daar kan je ook een hoofdstuk online lezen (bij 'bekijk inkijkexemplaar'): 
https://www.beefcakepublishing.be/product/tragedie-swerthout-wittebeek/
Dankjewel voor je aandacht! Met hoop voor de toekomst...

2 opmerkingen:

Greet zei

Knap dat je een boek hebt gepubliceerd! Dat lijkt me erg spannend, zo'n debuut dat wordt uitgegeven. En wie weet smaakt het wel naar meer...

Krol zei

Dankjewel! Het was absoluut een hele fijne ontdekkingsreis!